Közös Hivatal | | Bürüs | | Endrőc | | Gyöngyösmellék | | Kétújfalu | | Kisdobsza | | Szörény | | Teklafalu | | Várad | | Zádor | | Óvodafenntartó Társulás |
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
2010
január 12, 26
február 09, 23
március 09, 23
április 06, 20
május 04, 18
június 01, 15, 29
július 13, 27
augusztus 10, 24
szeptember 07, 21
október 05, 19
november 02, 16, 30
december 14, 28
A kormányablakoknál huszonkilenc ügyet lehet intézni, például a vállalkozással kapcsolatos adatváltozás bejelentését, vállalkozások megszûnését, gyes és anyasági támogatás igénylését, valamint ügyfélkaput lehet nyitni. A kormányhivatalokba integrált szakigazgatási szerveknél - többek között a munkaügyi központnál, a földhivatalnál, az ÁNTSZ-nél - továbbra is mûködnek az ügyfélszolgálatok.
A hétköznap reggel 8-tól este 8-ig nyitva tartó kormányablakok munkatársai teljes körû tájékoztatást adnak arról, hogy hol, milyen ügyfélszolgálattal kell felvenni a kapcsolatot, milyen okmányokra van szükség az ügyintézéshez, és segítenek a nyomtatványok kitöltésében is.
Az új ügyfélszolgálati irodák 2013-ig fokozatosan átveszik az okmányirodák feladatait, és ugyancsak 2013. január elsejével szeretnék újra létrehozni a hagyományos járási rendszert, és a leendõ járási székhelyeken is kormányablakokat nyitnak.
Budapest 1081 Budapest Fiumei út 19/a
Budapest 1112 Budapest Bartók Béla út 120-122.
Budapest 1133 Budapest Visegrádi utca 110-112.
Budapest 1139 Budapest, Teve utca 1/a-c
Baranya: 7623 Pécs Nagy Lajos király útja 3.
Bács-Kiskun: 6000 Kecskemét, Izsáki út 8.
Békés: 5600 Békéscsaba, Szabadság tér 11-17.
Borsod-Abaúj-Zemplén: 3530 Miskolc, Csizmadia köz 1.
Csongrád: 6800 Hódmezõvásárhely Kossuth tér 1.
Csongrád: 6741 Szeged Rákóczi tér 1.
Fejér: 2400 Dunaújváros Vasmû út 39.
Fejér: 8000 Székesfehérvár, Piac tér 10.
Gyõr-Moson-Sopron: 9021 Gyõr, Árpád u 32.
Gyõr-Moson-Sopron: 9400 Sopron, Új utca 26.
Hajdú-Bihar: 4026 Debrecen, Darabos u. 9-11. B épület
Heves: 3300 Eger, Klapka Gy. u. 9.
Jász-Nagykun-Szolnok: 5000 Szolnok, Kossuth tér 5/a
Komárom-Esztergom: 2800 Tatabánya, Népház u. 12.
Nógrád: 3100 Salgótarján, Zemlinszky Rezsõ út 9.
Pest: 2700 Cegléd, Kossuth tér 7.
Pest: 2030 Érd Budai út 7.
Pest: 2600 Vác Dr. Csányi László krt.16.
Somogy: 7400 Kaposvár Csokonai u. 3.
Szabolcs-Szatmár-Bereg: 4400 Nyíregyháza Hõsök tere 3.
Tolna: 7100 Szekszárd, Garay tér 4-6.
Vas: 9700 Szombathely, Hunyadi u. 45.
Veszprém: 8200 Veszprém Óvári Ferenc út 7.
Zala: 8800 Nagykanizsa Fõ u. 24.
Zala: 8900 Zalaegerszeg, Kossuth u. 9-11.
Forrás: MTV
Számlaszám:
Baranya Megyei Kormányhivatal Népegészségügyi Szakigazgatási Szerve
10024003-00301019-00000000
Jelenleg csak átutalással lehet az ügyfeleknek az igazgatási szolgáltatási díjakat fizetni, csekken, vagy készpénzzel történõ befizetésre egyelõre nincs mód.
forrás: Beck Tamásné közegészségügyi felügyelõ
Az utóbbi idõszakban a nyugdíjasok terhére elkövetett bûncselekményekkel összefüggésben az alábbiakra szeretnénk felhívni szíves figyelmüket.
A nyugdíjak nem bankszámlára történõ folyósítását kizárólag a Magyar Posta Zrt. munkatársai végzik, a nyugdíjbiztosítási igazgatási szervek dolgozói az ellátások folyósításában egyáltalán nem mûködnek közre. Erre figyelemmel a nyugdíjbiztosítási igazgatóságok dolgozói nem kézbesítenek sem nyugdíjat, sem pedig egyéb ellátást, így nem keresik fel Önöket ilyen célból.
Kérem, hogy amennyiben ismeretlen személyek a nyugdíjbiztosítási igazgatóság nevében a fenti indokkal keresik meg Önöket, szíveskedjenek értesíteni a lakóhelyük szerinti rendõrkapitányságot.
Budapest, 2010. december
Országos Nyugdíjbiztosítási Fõigazgatóság
Az EU valamennyi tagországa számára kötelezõ összeírást az Európai Parlament és a Tanács 138/2004/EK és az 543/2009/EK rendelete írja elõ. Az összeírás célja, hogy nyomon kövesse a mezõgazdaság szerkezetében bekövetkezett változásokat, illetve pontos és hiteles képet adjon a hazai gazdaságirányítás, az Európai Unió és a gazdálkodók részére.
A feladat közvetlen megszervezését és az adatfelvétel végrehajtásának irányítását az egész ország területére kiterjedõ illetékességgel a KSH Szegedi Igazgatósága látja el. Az összeírást a KSH Szegedi Igazgatósága által kiadott -pecséttel és aláírással ellátott- igazolvánnyal rendelkezõ számlálóbiztosok végzik.
Ha felmondták a hitelszerzõdését,
vagy nem tudja fizetni törlesztõrészleteit,
ha végrehajtási eljárás indult Ön ellen,
ha közüzemi tartozás miatti végrehajtási eljárás indult Ön ellen,
ha ingatlanának elvesztése reális veszélyt jelent,
ha cége nehéz helyzetbe került.
Banki érdekegyeztetés és alku, konfliktus-kezelés, kompromisszum-keresés, jogi segítségnyújtás és egyéb lehetõségek
ELÉRHETÕ SEGÍTSÉG
INGYENES TELEFONOS ÉS INTERNETES TANÁCSADÁS
+36 70 432 8867, +36 70 253 2910
aranykartya@gmail.com
www.bankikarosultak.hu
Az okmányirodák július elsejét követõen nem írják át azokat a jármûveket, amelyek adás-vételét nem a megfelelõ tartalmú, teljes bizonyítóerejû magánokirattal igazolja az új tulajdonos - hívja fel az érintettek figyelmét közleményében a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala.
A teljes bizonyító erejû magánokirat többféle lehet. Az elsõ az, ha az iratot a magánszemély maga írta - kézzel, és nem géppel - majd aláírta. Miután az adásvételi szerzõdés kétoldalú jogügylet, így azt elég gépelni, majd a feleknek aláírniuk, de az aláírás tényét - hogy nem más írta alá azt - két tanúnak kell igazolnia az okiraton. Emellett közjegyzõ hitelesítheti, ügyvéd ellenjegyezheti az okiratokat, ilyenkor nincs szükség tanúra.
A jármû adásvételi szerzõdések eddig is többnyire két tanúval készültek, de nem volt olyan kötött tartalmuk, mint ez év elejétõl. A közúti közlekedés nyilvántartásáról szóló törvény viszont elõírja - ez év elejétõl - a kötelezõ tartalmat, a végrehajtásáról szóló kormányrendelet viszont megengedi, hogy július 1-ig liberális legyen az okmányiroda. Azt követõen sem új forgalmit, sem pedig törzskönyvet nem lehet kiadni, ha nem megfelelõ tartalmú a szerzõdés.
A törvény a szerzõdés tartalmát úgy határozza meg, hogy tartalmaznia kell az eladó és a vevõ személyi adatait, ide értve a lakcímet is, valamint a mûszaki adatokat. A végrehajtási rendelet ettõl jóval hosszabb, szerepel benne az elõbbieken túl a vételár, a forgalmi engedély és a törzskönyv száma, a vevõ birtokba kerülésének - a jármû átadásának - idõpontja, a szerzõdés hatálybalépésének napja, továbbá a felek nyilatkozata, amely szerint mindkét fél teljesíti bejelentési kötelezettségét a közlekedési igazgatási hatóságnál a tulajdonjog változás hatálybalépését követõ, jogszabályban meghatározott határidõn - 15 napon - belül. Végül pedig a szerzõdésben szerelnie kell a felek nyilatkozatának arról, hogy ismerik a bejelentés nyilvántartásba történõ bejegyzéséhez fûzõdõ joghatásokat, valamint a bejelentés elmaradásának, illetve bejelentési kötelezettség késedelmes teljesítésének jogkövetkezményeit. A közlemény kiemeli, hogy a kötelezõ tartalmi elemek hiányában nem kerülhet sor az új törzskönyv, illetve az új forgalmi engedély kiadására.
https://www.nyilvantarto.hu/kekkh/tartalom/hirek_aktualitasok_hu_100610.html
Lakosságszám Megszerezhetõ mandátumok száma
Bürüs 87 fõ 2 fõ
Gyöngyösmellék 329 fõ 4 fõ
Kétújfalu 710 fõ 4 fõ
Szörény 74 fõ 2 fõ
Várad 126 fõ 4 fõ
Zádor 355 fõ 4 fõ
Kétújfalu, 2010. június 29.
Hajas Endre
körjegyzõ
Az egészséghez való alapjog és az egészséges környezet biztosítása érdekében közös cél, hogy a parlagfû felszaporodását és terjedését allergén pollentermelése miatt megakadályozzuk. Mindez törvényi szintû rendelkezésként az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletérõl szóló 2008. évi XLVI. törvényben került elõírásra, a földtulajdonosok és földhasználók számára egyaránt.
17. § (4) "A földhasználó köteles az adott év június 30. napjáig az ingatlanon a parlagfû virágbimbójának kialakulását megakadályozni, és ezt követõen ezt az állapotot a vegetációs idõszak végéig folyamatosan fenntartani."
Jelentõs kárt okoz a mezõgazdaságban és pollenjétõl közel 2,5 millió ember szenved.
Az elmúlt napok szeszélyes és változékony idõjárása kedvezett a parlagfû fejlõdésének, növekedésének. A parlagfû ellen kézi gyomlálással, kaszálással és kapálással vagy vegyszeres gyomirtással védekezni kell.
Ha a földhasználó védekezési kötelezettségének nem tesz eleget, a földhasználó költségére az eljáró hatóság közérdekû védekezést rendel el kül- és belterületi ingatlanokra egyaránt.
A fentieken túl a fertõzött terület nagyságától és a gyomborítottság mértékétõl függõen – a törvény értelmében – növényvédelmi bírságot is kell szabni.
A helyszíni ellenõrzést hivatalból vagy bejelentés alapján külterületeken – a korábbi évekhez hasonlóan – az ingatlanügyi hatóság /Földhivatal/ végzi. A helyszíni szemle során felvett jegyzõkönyvet további intézkedésre megküldi a közérdekû védekezés elrendelésére, és a növényvédelmi bírság kiszabására jogosult területileg illetékes megyei Mezõgazdasági Szakigazgatási Hivatal (MgSzH) Növény- és Talajvédelmi Igazgatóságának /növényvédelmi hatóság/.
,A belterületi ingatlanok vonatkozásában az önkormányzati jegyzõ és a MgSzH területi szerve egyaránt végezhet helyszíni ellenõrzést (parlagfû felderítést), azonban 221/2008. (VIII. 30.) Kormányrendelet értelmében a közérdekû védekezés elrendelésére csak a jegyzõ jogosult.
A felderítés adatait (jegyzõkönyv, helyrajzi szám, földhasználók adatai, egyéb bizonyítási eszközök) a jegyzõ köteles megküldeni a területileg illetékes MgSzH Növény- és Talajvédelmi Igazgatóságának, aki a mulasztók ellen kiszabja a növényvédelmi bírságot.
A növényvédelmi bírságot, az eljáró hatóságnak ki kell szabni, e körben nincs mérlegelési jogkör. A növényvédelmi bírság mértéke 15.000 és 5.000.000 Ft között határozható meg. Ezen túlmenõen a hatósági eljárás költségeinek megfizetésére is kötelezhetõ a védekezést elmulasztó földhasználó. A helyszíni ellenõrzés az ügyfél elõzetes értesítése nélkül is végrehajtható.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a belterületi telkes lakóingatlanok mellett kiemelten ellenõrizendõ területnek minõsülnek:
Gazdálkodók figyelem!
Az egységes területalapú és az egyes vidékfejlesztési támogatások igénybe vételéhez teljesíteni kell a „Helyes Mezõgazdasági és Környezet Állapot” elõírásait. A vonatkozó rendelet szerint nem részesülhet támogatásban, illetve a már kifizetett támogatás visszavonható, amennyiben a földhasználó mezõgazdasági területeit nem tartja gyommentes állapotban. A jogszabályok a parlagfüvet veszélyes gyomnövényként külön nevesítik.
A parlagfû-mentesítéssel összefüggõ jogszabályi feladatok és kötelezettségek maradéktalan végrehajtása közös ügyünk és érdekünk.
Kaposvár, 2010. június 11.
Varga Gábor sk. Tóth István sk.
elnök titkár
,Design by szobidani | Eddigi látogatók száma: 807016 | kozoshivatal.hu © 2013 |